Saturday, March 6, 2010

All About SKKU

Assalamu'alaikum wbt...

Dah seminggu saya jadi undergraduate student kat SKKU ni.Erm...bila dah jadi pelajar universiti ni baru la saya tahu betapa penatnya hidup sebagai pelajar universiti.Kalau dulu just duduk dalam kelas tunggu cikgu masuk je.Tapi sekarang ni lecturer yang tunggu kita dalam kelas.Kita pulak kena pergi kelas lecturer tu.


Hari rabu hari yang paling penat.Saya ada kelas dari pukul 9 pagi hingga la pukul 5.45 petang.Dah la start minggu depan kena bawak 3 buah buku yang beratnya berkilo-kilo tu..huhu..larat ke saya nak bawak nanti ek..Doa2kan la saya larat ye.Pastu sambil bawak2 buku tu kena berlairi pulak dalam masa 15 minit ke setiap bangunan.huhu..Bangunan yang dekat ok lagi ni nak pegi bangunan yang jauh tu.huhu...


Ni la asrama yang student Malaysia duduk.Rasa macam dok hotel pulak..(huhu..melampau tu cakap asrama ni hotel)


Ni pulak dewan makan kat asrama...cantik tak?


Aha..inilah perpustakaan yang menjadi kebanggaan warga SKKU..Nama perpustakaan ni Samsung Library.


Comel tak logo SKKU ni?Kat situ ada tulis 성균관대 maksudnya Sung Kyun Kwan University.Warna hijau.Sungguh mendamaikan.(hahaha..mentang2 suka warna hijau..masuk u pun yang tema hijau..^^)



Last but not least...warga2 SKKU dari Batch 9.Pioneer batch yang masuk SKKU 1st year..Masa ni kami gi jalan2 lawat SKKU sebelum masuk sini.


Ni pulak masa kami jalan2 pusing SKKU dengan ahli Alimi.Alimi ni 1 persatuan untuk student SKKU yang akan bawak jalan2 tunjuk2 kawasan SKKU ni.


Erm...doakan kami semua boleh bertanding dan mampu setanding dengan pelajar2 SKKU yang lain ye.Doa anda semua insya-ALLAH akan menguatkan lagi semangat dan usaha kami kat sini.

Terima kasih yang tidak terhingga kepada senior2 SKKU sekalian yang banyak membantu kami semua especially to Abg Kamil,Pak Nab,Kong dan yang lain2 la....












2 comments:

zulhelmi said...

huhu tahniah2. dan selamat berjaya.

Nadzipah said...

terima kasih^^
kamu jugak...