Thursday, March 11, 2010

Tahniah Adik2ku Sayang^^

Salam alaik~

Syukur saya panjat buat Yang Maha Esa..Hari ni semua calon SPM 2009 telah pun mendapat keputusan mereka.Begitu juga dengan adik saya.Alhamdulillah adik Ema dapat keputusan yang agak cemerlang.Walaupun ramai lagi pelajar lain yang mendapat keputusan yang cemerlang,saya tetap berbangga dengan kejayaannya itu.


Alhamdulillah adik Eya pun mendapat keputusan yang cemerlang juga bagi peperiksaan PMRnya yang telah diumumkan pada hujung tahun lepas..


Kejayaan kalian amat2 membanggakan kakakmu ini.Semoga kalian berdua terus cemerlang sama ada dari segi akademik mahupun sahsiah.Bagi saya,kejayaaan dalam pelajaran itu perlu,tetapi apa yang lagi penting punyai sahsiah dan pekerti yang baik.Jika mempunyai kedua2nya lagi la mantap.Insya-ALLAH sama2 la kita berusaha untuk kedua2nya.

Satu je pesan kakak buat kalian,jangan terlampau megah dengan kejayaan yang dimiliki.Sentiasalah bersederhana dalam setiap segi dan jangan meninggi diri.Seorang yang terpelajar dan mempunyai akhlak yang baik lebih dihormati berbanding dengan orang yang pandai tetapi mempunyai akhlak yang buruk.

Ingatlah setiap apa yang kita miliki pada hari ini adalah kurniaan ALLAH SWT.Sentiasalah mendekati-NYA dan bersyukur terhadapt setiap pemberian-NYA..

I'm proud for both of you sis^^

No comments: