Friday, September 10, 2010

Eid Mubarak@ Perantauan 2nd year

Assalamu'alaikum wbt

Selamat Hari Raya Aidil Fitri diucapkan buat semua..terutama sekali buat keluarga tersayang.
Ummi,We..selamat hari raya..maaf dari hujung rambut hingga hujung kaki..halalkan makan minum kakak selama ni...

Buat adik2 tersayang..adik Ema,adik Eya dan adik Zakwan...selamat hari raya..maaf salah dan silap..kakak sayang korang sume..

Tak lupa buat sanak saudara,sepupu sepapat,guru2 dan semua..
Especially to Wan Hasni Syakila..terima kasih hantar mesej yang panjang tu pagi2 raya..really appreciate it sis..Eid mubarak..maaf jika terasa hati,tersalah bicara dan seangkatan dengannya ya kak ila..

Buat rakan2 seperjuangan..senior2..junior2..selamat hari raya maaf zahir dan batin..

Pagi tadi semua student Malaysia pergi solat sunat hari raya kat embassy..tapi hari ni hujan dan ada yang ada kelas..so suasana takde la semeriah raya tahun lepas..pulak tu hujan pulak dari petang semalam sampai ke tengah hari tadi..asyik main kejar2 je dengan cik hujan..jadi tak banyak la gambar yang dapat diambil..pulak tu kamera saya ada masalah lak..lagi la..huhu..dugaan betul..kredit to nisaa sebab gambar2 ni ambil dari kamera nisaa..

Katakanlah, "Sekali-kali tidak akan menimpa kami melainkan apa yang telah ditetapkan Allah untuk kami. Dia-lah Pelindung kami, dan hanya kepada Allah orang-orang yang beriman harus bertawakal. " (At Taubah:51)

~bersama2 foreigner yg nak rasa suasana raya~

~bergambar kat perkarangan embassy~

~orang kata muka kami hampir sama..ye ke?~

3 comments:

~musytaquljannah~ said...

gambr last tu sbb sma2 kecik comel kut..tu yang nk sama..btw salam lebaran..maaf zahir batin..nnti klau dtg kisuksa dgyang,dtg la beraye umah akak tau~^^

hasnisyakila said...

thank you dear...
selamat hari raya aidilfitri too.....
nanti k ila upload gambar eh...~

Nadzipah said...

kak ila:back to u sis..ok..nanti k long jenguk..
kak aina: owh..gitu ek?tapi ramai je asyik tersilap panggil nama..huhu..mintak maaf gak klu ada silap dan salah..insya-ALLAH..kalau bukan dlm masa terdekat pun..insya-ALLAH nnt saya gi bilik akak ek..^^