Thursday, November 19, 2009

Hadiah Birthday..Terima Kasih Semua^^

Assalamu'alaikum..Post ni ditujukan khas kepada mereka yang bagi hadiah masa hari lahir saya 10 November baru-baru ni..



Ni hadiah pertama yang saya terima pada pagi 10 November daripada Ching Wen..Sangat2lah terharu..Walaupun hanya snickers tapi tanda ingatan itu amatlah membuatkan saya sebak.Thanks a lot Ching Wen.^^



Sepucuk surat dari Malaysia semata-mata untuk mengucapkan "Happy Birthday".huhu...sangat2lah rasa diri ini dihargai...Kak Ila,terima kasih banyak2..What a big surprise from you,sis..huhu..Parcel dari Jordan pun tak rasa surprise macam ni tau..dapat baju lagi..huuhuu..



Baju labuh yang diposkan bersama2 surat di atas tadi.Walaupun sampai lewat 3 hari,iaitu pada 13 November tapi ia cukup mengembirakan hati saya.
Kak Ila,patutla tanya kak long berapa lama boleh sampai kalau pos barang..huhu..masa tu tak expect pun Kak Ila nak poskan barang ke Korea.huhu..menyusahkan Kak Ila je..Mula2 tu kak long tak perasan pun ada surat..huhu..then bila Kak Ila tanya dah baca belum surat tu,baru la perasan..excited sangat dapat baju labuh..sampai lupa dah nak tengok ada surat ke apa ke..hihi..thanks a lot Kak Ila..Luv u..*^^*



Ha..ni pulak hadiah daripada kak am..



Inilah rupa hadiah tadi..thanks kak am..



Ni pulak daripada Haida..cam tau2 je aku suka coklat ye Haida..^^
thank you..



Birthday present daripada Nisaa..seminggu lepas birthday saya baru dapat..sebab apa nak tau?huhu..sebab Nisaa asyik lupa je..bila jumpa dengan saya terus la dia cakap,"Alamak Nadzipah,lupa la nak bawa hadiah..tadi dah ambik dah..pastu nak keluar rumah lupa pulak..nanti kita bagi kat Nadzipah ek.."
heheh..kita ingat lagi Nisaa cakap camne..hihi..kelakar je Nisaa ni..thanks a lot Nisaa..buat susah2 je..huhu..



Aha..last but not least..hadiah yang dapat pada malam hari lahir saya daripada Mus,Huda dan Teha..Thanks a lot korang..Susah payah je bawa pegi Sinchon semata-mata nak makan kat restoran vegetarian kat sana..tapi malangnya bila sampai restoran baru je tutup..huhu..tapi takpe dapat gak makan masa birthday Teha..Korang dah buat aku rasa happy,dihargai dan disayangi..huhu..terharu2..

Erm..tu la hadiah yang saya terima daripada kawan2.Terima kasih banyak2 tau..Especially buat Wan Hasni Syakila aka Kak Ila yang mengepos hadiah jauh dari Malaysia sana..huuhuu...

Tak lupa juga kepada semua yang telah mengucapkan selamat hari lahir kepada saya..tanda ingatan itu dah mencukupi bagi saya..sambutan hari lahir tahun ni walaupun tanda keluarga di sisi,jauh di perantauan..tapi kehadiran kalian telah membuatkan tarikh ini bermakna dan berharga..terima kasih buat semua..Ukhuwah fillah abadan abada...^^

No comments: