Sunday, December 12, 2010

Selamat Hari Lahir,Ummi

Assalamu'alaikum wbt.

Selamat Hari Lahir,Ummi...
Semoga Ummi dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki, diredhai dan dirahmati ALLAH selalu..

Gambar Ummi dan We masa raya 2008..last raya bersama famili..

Hari ini saya rindu sangat-sangat dekat Ummi especially dan famili saya.huhu..tengah menaip ni pun sambil tahan tangis...huhu...Padahal setiap minggu memang saya akan call famili..borak-borak dengan Ummi,We dan adik-adik...Tapi hari ini rindu itu makin membuak-buak...Entah bila la saya dapat sambut setiap birthday famili bersama-sama...

Pagi tadi mesej Ummi..

Saya: Salam Ummi..Selamat Hari Lahir yang ke-43. Semoga panjang umur, murah rezeki, diredhai dan dirahmati ALLAH selalu...sayang Ummi..*^^*

Ummi: Terima kasihlah di atas ingatan.Insya-ALLAH mudah-mudahan. Jaga diri. Semoga bertemu lagi.

Saya baca mesej tu sambil senyum dan sambil air mata bergenang...Ayat 'semoga bertemu lagi' tu betul-betul buat saya tersentuh...huwaaa...tak sabar nak balik lepas winter class ni.....Rasa macam nak terbang balik sekarang jugak...huhu....rindu semua orang.nak balik~~~~~~~~~

Esok ada 1 paper..physics...then hari rabu ada calculus...then berakhir la autumn semester 2010...then 20 dec start winter class.12 jan habis winter class...lepas tu...nak balik..........nak jumpa famili.........rindu banget sama kamu-kamu semua....haila..macam mana tak nak balik summer tahun depan ni? ni pun dah tak tahan...huhu..




3 comments:

nadzirah said...

assalamualaikum wbt

selamat hari lahir ummi nadzipah^^

mak kita sebaya la nad!

awak pun anak sulung juga kan?(maaf kalau salah, memori saya tak hebat)

mungkin mak kita kahwin pada usia yang sama =p

saya pun fikir taknak balik summer depan...tapi tengok lah tahap kerinduan..hehe

insyaAllah awak dapat jumpa keluarga awak tak lama lagi=)

kipem19 said...

mak kita sebaya la naadzipah!^^

agaknya bernikah pun usia yang sama sebab awak nak sulung juga kan?(maafkan saya kalau tersilap~)

selamat hari lahir ummi nadzipah...anak makcik baik sangat...mesti sejuk perut mak cik lahirkan anak macam nadzipah~

Nadzipah said...

Nadzirah: wa'alaikumussalam wbt..

terima kasih nadzirah^^

ye ke? sebaya ek?hihi..kita pun sebaya kan?*^^*

betul2..memori awak hebat la.. memang betul pun saya anak sulung.. hehe..
again,kita serupa~~lalala

hehe..mungkin jugak..tahun 89..

tu la kan? saya memang plan tak nak
balik summer tahun depan.. insya- ALLAH akan cuba lawan rasa rindu tu kot..nak cuba experience puasa kat sini..tu la plannya..

insya-ALLAH..sooner or later i'll meet my beloved family..^^